Jobbig vecka

Kollade precis på utröstningen i Idol. Nicklas åkte ut, tyckte ni det var rätt?
Förlåt men jag kan inte låta bli att skratta åt alla tjejer som satt och lipade vid scenen, hahahah!

Innebandyn vann Nybro med 4-2, härligt.
Nu sitter jag och stör mig på att de ändrat systemet på facebook vilket är riktigt dåligt just nu!
Känns skönt att jag ska vara ledig från skolan en vecka nu för denna veckan har verkligen inte varit bra.
Har varit sur och irriterad och stört mig på i princip allting, haha.
Därför ska jag gå och tröstäta lite smörgåstårta nu innan jag går och lägger mig.

Imorgon taggar jag inför match mot serieledarna SSG.
Godnatt :)


Kommentarer
sötleffe säger:

hahaha ja vilka idioter som lipade :D

2009-10-24 | 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback