Lucia-bilderna

Godmorgon sunshines!
Hoppas ni är gladare än vad jag är idag, jag är så himla sur. Egentligen är det en liten grej men det stora med det är att ALLA som läser Barometern ser det.
Lucia-bilderna kom i tidningen idag och det hemska är att bilderna är typ omgjorda så man ser inte riktigt klok ut!
Visst, jag är väldigt kräsen men problemet är att bilderna blev jättebra när vi tog de men nu ser de helt annorlunda ut..
Jag får försöka komma på bättre humör under dagen.
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan dra på sånglektion vid klockan elva.
Vi hörs senare :)

Kommentarer
vesna.blogg.se säger:

åh tack =)) söt header

2009-10-23 | 12:13:38
Bloggadress: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback