Michelindräkt och fotbolls-DM

Fybubblan vad kallt det är om morgnarna när man cyklar. Jag tror jag ska på mig en sån där Michelindräkt imorgon så man slipper frysa!

Spelade fotbolls-DM idag i skolan, förlorade med 2-0 mot Stagneliusskolan (som egentligen skulle slutat 1-1 enligt mig).
Men sen vann vi med 4-0 mot Emmaboda så det jämnade ut sig. Kan säga att det var inte skönt att spela ute för det var så sjukt kallt.
Varför spela fotboll när det typ är vinter ute? Det är ju bara idioter som gör.. Haha
Åter tillbaka till Michelindräkten, gud vad skönt det skulle varit att ha en sån!
Det var slut där efter och tyvärr hann vi då ha geografi. Men det gick fort och när jag kom hem lade jag mig i soffan direkt.
Är helt slut så jag vet inte hur jag ska orka träna ikväll. Det blir väldigt kämpigt..

Nu ska jag sätta mig och spela lite gitarr.

Michelin-mannen
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback