Minnen

Jag är så förbannad! Jag raderade hela mitt utseende på bloggen och fick inte tillbaka det och jag kunde inte fixa nytt.
Har suttit och försökt i snart två timmar!!!
Tobias fick komma och hjälpa mig och sen fixade jag lite själv. Nu får den se ut såhär för nu orkar jag inte fixa något mer.
Jag förstör bara det.. Åhhhhhhh!
Jag hatar när jag inte kan saker, jag försöker men kan inte och det är de värsta jag vet!

Aja, gårkvällen hos Julia blev jättetrevlig.
När vi kollade på alla filmerna satt vi och rös och saknade allting. Man längtar tillbaka!
Man kunde bara vara barn, nu måste man prestera en massa och ha eget ansvar och allt sånt jobbigt.
Där behövde man inte tänka på någonting utan bara leva..



Julia och jag! Skolavslutningen i 3;an. Vi gömmer oss bland bänkarna, haha.


Julia och jag på "Sikta mot stjärnorna" i Åkrahällsskolans aula!


Christian, Karlo, Gustav, Linn, Mattias och Julia! Skolavslutningen i 3;an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback