Nytt i garderoben

Var ju och shoppade tillsammans med mamma igår och fick med mig lite saker hem.
Måste säga tack till mamma för egentligen hade jag inte tänkt köpa så mycket men det blev så i alla fall.
Hittade världens finaste pälsjacka på MQ men eftersom jag redan fått så mycket utav mamma så sa jag att jag skulle kolla om jag hittade en i Göteborg istället. Hittade även snygga Uggs, men de får också vänta..
Bilderna är inte så bra, men ni får i alla fall ett smakprov. Lovar att ta "dagens outfit" också när jag har kläderna på mig.

 Stadium
 Kicks (nästan som brun utan sol, men inte riktigt. Kika in om några dagar så får ni se vad jag tycker om den)
 Svart baslinne. Gina Tricot
 Stickad tunika/kofta. Gina Tricot
 Jeansleggings. Gina Tricot
 Strumpbyxor (grå & svart). HM
 Flanellskjorta. JC


Kommentarer
Julia säger:

den sista skjortan gillade jag :) lite typiskt dig sådär med! haha. kul att du hittade lite nytt nu iaf :D

2009-10-11 | 17:18:23
Bloggadress: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback