Tillbaka på gamla ställen

Har varit en riktigt seg dag med tråkigt väder.
Redovisningen gick hyfsat bra (eftersom jag inte var förberedd). Slutade kvart i elva och sen började inte nästa lektion förrän kvart över ett.
Så hade 2,5 timmas rast. Julia, Sofia & jag bestämde oss för att cykla till stan men på vägen dit sa vi att vi skulle cykla till Paradisskolan istället (där jag gick förut).
Vi ville hälsa på och se hur de hade det i Annexet (byggnaden där jag gick).
Usch vad hemskt det var, det var så sorligt. När man gick där ville man bara där ifrån, men nu vill man tillbaka.
Konstigt men sant, haha.

Åt tacos för en stund sen och nu ska jag göra mig i ordning. Blir en kväll hemma hos Rasmus tillsammans med Linn, Sofia och Simon.
Får se om jag skriver mer ikväll sen, tror inte det blir så sent så jag gör nog det.
Hörs senare :)
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback