Barn på nytt

Kvällen blev stressig! Var hemma vid tjugo över tio och då blev det snabba ryck.
Som tur var så hade jag nånting att ha på mig, fick låna en snygg tunika av min underbara vän Sofia.
En svart tunika med en silvrig dragkedja över hela sidan typ. Svårt att förklara men kan ta kort på den sen.
Jag var faktiskt ute i Ruskemåla strax efter elva så jag blev klar ganska snabbt.
Var väl ingen superkväll eftersom jag knappt hann vara där så det kändes lite onödigt.
Men så är det ibland..

Efter mycket om och men idag så blir det äventyrsbadet, som tur är! Emelie och jag har ju längtat så.
Ska bli riktigt kul, jag kommer känna mig som ett litet barn igen. Det älskar jag! Haha
Men nu måste jag rusa, ska packa det sista innan jag ska möta upp Linn och Mickis på stationen.
Hörs senare!

Kommentarer
Emelie säger:

Jag saknar dig också Jessica!

2009-09-24 | 16:49:38
Bloggadress: http://eemeliehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback