Bra kväll!

Gårkvällen blev jättebra! Började att Maja och jag åt på kebaben vid halv sju.
Sen stack vi hem till Maja för hon skulle göra sig lite i ordning, vid åtta kom Emelie och vi cyklade mot Julia.
Där var även Amy, Julia och Pontus. Vi satt mest och pratade och väntade på de andra.
Strax efter tio ramlade det in fler folk och det blev en jättetrevlig kväll!

Somnade vid halv tre igår. Sov till elva idag men var riktigt trött när jag vaknade.
Gick upp och åt frukost sen fixade jag i ordning på lite papper och städade lite som jag hade lovat mamma.
Sen fick jag ett sms utav Sofia, hon frågade om jag ville följa med henne på hockey idag.
Så vid två sticker jag ner till ishallen och kollar på hockey tillsammans med Sofia. Får se vad som händer efter sen.
Skönt att hitta på nåt på en söndag för ovanlighetens skull. Blir oftast att jag sitter hemma på söndagar..


Jag och min Majsie igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback