Helgen är över

Latmasken och tröttheten har krypit fram i Jessica igen...
Igår orkade jag inte ta mig tiden att skriva, för Madde och jag vaknade vid nio och samlades halv elva.
Åkte till Färjestaden och spelade träningsturnering, två matcher.
0-0 mot Färjestaden och vinst med 3-1 mot Mörbylånga.
Det får verkligen godkänt utav mig!
På kvällen åkte jag och familjen till mormor och morfar där det bjöds på massa god mat.
Där var även Sofie (moster), Kim (kusin) och Mats. Det blev en trevlig kväll förutom mitt magonda efter maten
blev så himla mätt, haha.
Somnade runt halv tolv och upp vid halv elva idag. Skönt att sova, kanske det bästa som finns ibland?

Blev innebandy även idag, sista träningsmatchen innan serien börjar och den spelades mot Karo.
Slutade med en seger med 5-0, riktigt härligt!
Efter matchen var det väldigt segt att sätta sig på cykeln hem dels för att jag var helt slut och ryggen värkte (fick en smäll igår) och sen att veta att plugget väntade.
Åt när jag kom hem och gjorde klart engelskan, sen blev det datorn.
Efter några timmar kom mamma hem och gjorde mat och jag var hungrig då igen!
Sen körde Tobias ner mig till mormor för att hon skulle hjälpa mig med släkthistorian som vi gör på historian i skolan.
Nu har jag precis "intervjuat" mamma om samma sak så nu är historian klar.
Känns så skönt när man blir klar med allt slit (skit) eller vad man nu kallar det!
Men imorgon är det nya tag, då är det dags för skola igen och då går jag till fem...
Därför är det nog snart dags för sängen.

Usch vilket långt inlägg, detta hade jag aldrig orkat läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback