Fredagsmyyys

Skrev inte igår, hade så fruktansvärt ont nere där blindtarmen sitter, kunde knappt gå. Var ganska orolig.
Men nu känner jag ingenting så det var inte blindtarmen i alla fall!

Riktigt onödig skoldag om ni frågar mig..
Naturkunskap vid kvart i tio till fem i, sen informationsmöte med ÅIF till halv elva.
Sticka till stan med Julia och köpa godis, sen hem till henne och göra det sista på historiaarbetet.
Tillbaka till skolan och möta upp Sofia för att sen gå och äta.
Sen sitta och vänta på att klockan ska bli 13.15 för att ha musikteori, suck!

Julia och jag kom på en låt idag när Sofia höll på att kissa ner sig;

Oops she did it again
She pied in her pants
It's so desgusting
It smells like shit

Oops she think she is cool
But she looks like a fool
And we don't like - ueh!

Ikväll blir det "fredagsmyyyys" tillsammas med mamma, tacos och så.
Fast nu skulle Tobias tydligen dra hem massa kompisar hit så blir nog inte så lugnt...
Drar nog till Calle en stund efter jag ätit, kolla på Idol och film tror jag.
Imorgon är det fotbollsmatch, sista seriematchen nu då. Vi ska klå Bäckebo!

Kommentarer
Julia säger:

Svar: javisst är vi :D

2009-09-19 | 14:22:39
Bloggadress: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback