God morgon!

God morgon!
Idag hinner jag med ett morgoninlägg eftersom jag har sovmorgon.
Jag orkade inte skriva igår, hade sån fruktansvärd huvudvärk!
Men igårkväll kom Markus och Calle förbi en stund så gick ut och pratade med dem.
Tyvärr började det ösregna så vi fick ställa oss under ett tak innan de körde vidare.
Gick och lade mig runt tio igår, var hur trött som helst.
Idag hade jag klockan på 08.00 istället för 06.30 och jag kan säga att det var riktigt skönt!
Men nu måste jag göra det sista innan jag och Linn ska cykla till skolan.
Blir naturkunskap nu på morgonen, sen slutar jag vid 10.45 och börjar vid 13.15 sen igen.
Två lektioner idag alltså, skönt!
Nehe, nu måste jag dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback