"Jag ska ta min boll..."

"Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan..."
Ungefär är det de som gäller för mig nu, fast jag behöver inte ha någon boll med mig!
Ska slänga i mig nån macka eller något nu, sen packar jag fotbollsväskan och sticker.
Match med 94;orna ikväll mot Rödsle, de behövde folk så jag ställde upp.
Nu drar klockan iväg, skriver mer ikväll..


Uppdatering 21.25
Matchen gick inget vidare bra. Kändes inte som att det fanns någon vilja eller någonting.
Blev förlust med 2-3, men jag lyckades trycka in ett mål i sista sekunden.
Nu har jag precis ätit kebab, mums!! Blir nog sängen om en liten stund är ganska trött.
Imorgon börjar vi dagen med ett idrottspass, usch det blir jobbigt känner jag på mig..
För övrigt så funkar det väldigt bra i skolan. Tror att dessa tre år kommer bli super!
Nu säger jag godnatt, så skriver jag mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback