Madde-kväll

Dålig uppdatering igår men det var för att jag var helt slut efter äventyrsbadet igår och på kvällen kom tjejerna.
Men jag kan säga att äventyrsbadet var riktigt kul, tyckte jag iaf!
Kom hem vid halv fem och då var jag helt slut. Satte mig och kollade på tv till klockan sex ungefär.
Vid halv sju träffade jag Sofia vid Coop och vi handlade tacos och godis.
När jag sen skulle betala funkade inte kortet och jag hatar sånt!
Fick ringa till mamma och be henne komma, snacka om att jag var sur sen.
Sofia och jag började med maten när vi kom hem och senare kom även Sofia D och Linn.
Tacosen satt fint vid halv åtta-tiden och senare Idol efter det.
Efter Idol satte vi på "Män som hatar kvinnor" och seriöst, jag ska aldrig mer se den.
Den var så fruktansvärd, man mådde riktigt dåligt efter man sett den.
Sofia och Sofia stack hem runt halv tolv och då gick Linn och jag och gjorde oss sängfärdiga.
Somnade runt ett-tiden.

Idag vaknade vi vid elva, eller i alla fall jag för Linn hade varit vaken en stund.
Linn cyklade hem och jag gick och åt frukost sen satte jag mig och kollade lite musik/låtar från 1969.
Ska spela låtar från 1969 (skolan invigdes då) på "Öppet Hus" i skolan om några veckor.
Sen satte jag mig lite med plugget.
Nu har jag precis duschat och fräschat till mig och nu väntar jag på att Madde och hennes mamma ska komma och hämta mig.
Sover hos henne inatt och det ser jag fram emot för det var länge sen vi träffades nu!
Imorgon spelar vi innebandy i Färjestaden, någon miniturnering.

Madde och jag i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback