FREAK-Jessica

Känns inte som att det händer någonting i mitt liv förutom att jag går i skolan och tränar.
Could it happen a miracle soon? Where is my miracleman?
Får väl ta och skriva några rader om min skoldag då eftersom det är de enda i mitt liv som finns att skriva om, haha.
Det var jobbigt att ta sig upp idag, ville verkligen bara ligga kvar. Hela kroppen kändes som bly,
men stark som jag är orkade jag ta mig upp!
Klarade även av skoldagen trots den äckliga värmen, helt kvavt har det varit..
När jag kom hem var den stora frågan vad jag skulle göra ända fram till klockan halv nio då träningen börjar?
Men nu är klockan redan kvart i sju så tiden har gått fort. Men vad har jag gjort?
Suttit vid datorn och spelat gitarr, ja..
Tiden bara rinner iväg, vad gör jag med mitt liv egentligen? Jo, spenderar flera timmar framför datorn.
FREAK är vad jag är!
Får nog ta och ändra på min livsstil lite, eller vad tror ni?

Nu ska jag sätta mig med Naturkunskapen (kill me) och spanskan (kill me ännu mer).
Förändring var det ju, dags att börja direkt!
Blir till att äta lite också innan det är dags för träning. Tränar mellan 20.30 och 22.00.
Kommer vara helt slut när jag kommer hem + att jag missar Idol!!!!!
Ikväll är det ju i Göteborg och då kommer ju förmodligen Andreas vara med.. Åh!
Jag hade ju tänkt följa varenda program (FREAK-Jessica är framme igen), men det gick ju åt skogen direkt.
Nehe, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback