Skolfotografering

Blev tyvärr förlust med 5-3. Men vi var bra om man såg till de förutsättningar vi hade.
Det gick hyfsat bra för mig, men det var riktigt kul!
Sitter här vid tv;n med mamma nu, hon ska kolla på nån deckare som går på tv.
Själv sitter jag och i princip somnar, jag vet inte varför jag är så trött nu för tiden.
Tror inte jag ska kolla på filmen för då kommer jag inte kunna somna ikväll.. Mesig som jag är!
Jag tror jag går och lägger mig istället.. För imorgon är det skolfotografering och då vill man ju inte ha påsar under ögonen, haha.
Usch, skolfotografering är inte något man längtar till precis...
Nej nu har jag inget vettigt att skriva, hörs imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback