Fest

Igår blev det som sagt fest. Jag cyklade till Linn vid halv fem, vi åt kebab innan vi började göra oss i ordning.
Skulle vara hos Julia vid sex men var inte där förrens efter sju någon gång eftersom vi var tvugna att fixa lite ärenden.
Efter åtta började folket trilla in en efter en och det blev fartfyllt direkt.
Kan säga att jag tror en viss Dennis längtade hem till Nybro, haha.
Linn och jag stack hem strax efter två. Kvällen var både bra och dålig tycker jag.

Idag vaknade Linn och jag vid tio. Blev frallor till frukost som Linns pappa hade varit och köpt.
Sen låg vi i soffan hela dagen. Jag kollade på reprisen av finalen av "So you think you can dance"
medans Linn satt vid datorn.
Cyklade hem vid tre-tiden och sen dess har det bara blivit slapp.
Skulle träffat Sofia ikväll men vet inte riktigt hur det blir för hon skulle jobba sen kanske hon skulle träffa en annan.
Nu har jag precis ätit kebab (igen) som Tobias och de var och hämtade.
Får se om det blir något tittande på Sverige, soffan är nämligen upptagen av Tobias och hans kompisar.
Alla sitter i Sverige-tröjor inklusive jag eftersom Tobias tvingade mig!

Imorgon blir det innebandymatch. Första träningsmatchen, ska bli riktigt kul!
Nu ska jag nog kila ut till tv;n.

Linn & jag igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback