Pluggdag

Jag tror att jag har drabbats utav "tröttsjukan" för jag är trött hela tiden.
Shit, det måste jag undersöka...
Var ju som sagt skolfoto igår och det var ingen hit precis. Vi tog kort i studiehallen där ALLA kan gå förbi och kolla.
Tummen upp, verkligen!

Igår efter innebandyträningen blev det bara tv;n med mamma. Vi kollade på "Svenska Hollywoodfruar".
Både mamma och satt och gapskrattade, man kunde inte göra annat. Herregud vad sjukt det var..
De var så bortskämda så det var helt sinnesjukt. Undra om de ens vet vad de själva heter?
Jag rekomenderar er att kolla på det alltså, haha!

Slutade skolan idag vid tjugo över två, riktigt skönt. Har varit så övertrött idag så har skrattat åt allting och bara tramsat.
Men sådana dagar gillar jag!
Jag & Michaela blev tillsagda på mattelektionen idag för vi höll på att tramsa. Så nu gäller det att fjäska för läraren.
Men om man inte får ha lite kul skulle jag aldrig orka med skolan, lärarna är lite för tjuriga tycker jag... Haha
Det blir ingen träning idag pga. att jag måste plugga. Har hur mycket som helst nu!
Ska göra en kladdkaka nu och sen sätta mig med spanskan och historian.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback