Vallen ikväll

Somnade vid tolv igår så då kan ni ju bara förstå vad jag var idag.. Jo, trött!
Det väntade en dag till 15.50 i skolan också så kan inte säga att jag var taggad idag.
Men jag klarade av dagen med hjälp utav alla härliga människor.
Känner inte att jag hinner skriva så mycket för jag väntar på att trippeltången ska bli varm,
håller på att göra mig i ordning för en kväll hos Sofia sen vidare till Kalmar.
Insparksfest, egentligen bara för Kalmar men i princip alla ska dit.
Det blir outfit-bilder och bilder från kvällen imorgon skulle jag tänka mig.
Nu väntar det sista, sen kör jag (okej, pappa kör) och hämtar Julia, Amanda och kebab sen drar vi till Sofia.
Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback