Världens tråkigaste dag

Idag har det varit världens tråkigaste dag på länge.
Jag vaknade och ville bara somna om, det var kallt i rummet och jag var alldeles för trött för att gå upp.
Men jag tog mig till skolan och där väntade inte världens roligaste lektioner.
Helst inte idrotten på morgonen som var orientering. Usch det är nog det tråkigaste som finns..
När jag kom hem vid kvart över tre satte jag mig med spanskan direkt och har suttit med den i flera timmar.
Jag hatar spanska, det är så svårt och jag kan ingenting!! Härligt med prov på det imorgon.. Åhhhh.
Sen missar jag Idol ikväll för jag ska träna vid halv nio till tio. Det är för sent!
Man är helt slut när man kommer hem och så somnar man inte förrens typ tolv,
vilket resulterar i att man är död på morgonen!
Okej, nu ska jag inte vara så negativ längre...
Här kommer dagens outfit:


Svart linne
Slitna jeans
Vit-guldrandig sjal
"Nit"skärp
Guldigt armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback