"Vilse i skogen vandrar de omkring"

Är hemma nu efter orientering på morgonen. Julia och jag var först ut och började vid tjugo över åtta.
Det gick verkligen superbra i början sen vet jag inte vad som hände..
Vi hade tre kontroller kvar och vi blev fast i skogen och visste inte vart vi skulle, vi sprang helt fel och insåg att vi sen var vilse.
Till slut blev vi så sura så då sprang vi tillbaka till skolan och på vägen hann vi ta två kontroller helt fel.
Jadu Julia.. orientering är inte våran grej! Först ut men typ sist in.
När vi skulle cykla hem fastnade mitt skosnöre i kedjan så då fick vi stå där sura och trötta och försöka få loss min sko.
Detta är nog inte våran turdag!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig i ordning efter det cyklar jag hem till Sofia och äter.
Börjar inte förrens om 2 timmar och 45 minuter..
Nej, nu skriver Sofia att jag ska skynda mig, det är nog bäst att göra det!


Kommentarer
Julia säger:

Nä du, orientering borde inte få finnas! :( haha, hoppas inte kvällen blir helt förstörd också bara (a)

2009-09-23 | 12:52:18
Bloggadress: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback