Mjukisbrallan

Idag är en sån dag som jag inspireras från allting! Jag vill göra massa nya saker!
Kollar runt på massa bloggar och blir så inspirerad, det som är tråkigt då är att jag bor i en liten håla där det vanligaste klädesplagget är mjukisbrallan, typ..

Jag vill till en storstad, skaffa lägenhet, jobb. Tjäna pengar, plugga och leva livet precis som jag själv vill ha det.
Jag vill skaffa en karriär inom musiken, det är min dröm! Drömma måste man få göra.

En sån här dag vill man därför inte sitta hemma vid datorn och skriva samhällsarbete..

Jag, Göteborgsresan med Linn i oktober

Kommentarer
Julia säger:

SV; Vad härligt! allt känns bra nu och så då? du får berätta allt sen nån gång :D ja vi hade det jättebra :) <3

2010-04-10 | 15:26:41
Bloggadress: http://juliakjellin.blogg.se/
Madeleine säger:

Svar: Tack hjärtat! Du är supersnögg :D

2010-04-10 | 15:28:45
Bloggadress: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback