Framsteg i sjukstugan

Söndag kväll och vi avslutade den med tacos som det oftast blir nu för tiden om söndagarna och jag kan även svälja idag vilket är ett framsteg här i sjukstugan. Man tackar!
Kollade på Eclipse för en stund sen och jag gillade den. Nu är jag gladare än någonsin eftersom min lilla mamma kom hem med världens största godispåse (var så äckligt godissugen igår).
Jag kommer verkligen klara morgondagen framför tvn med den medans alla andra går i skolan!
I know that I will do!

UPDATE; Sofia tog nyss död på mig med en helt störd berättelse som är typiskt henne så det där godiset var bara onödigt..


Kommentarer
sofia säger:

sv: du bad om det själv, pucko :D

2010-08-30 | 18:26:38
Bloggadress: http://sofiadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback