Hockey?

Känns som att jag har gjort bort mig lite nu pga bilderna från helgen.
Fast jag bryr mig faktiskt inte för man kan inte alltid vara seriös, det hade ju varit dötråkigt!
Okej.. Jag är väl nästan aldrig seriös men i alla fall.

Nu ska jag göra lite goda mackor till kvällsmat och sen ska jag gå och lägga mig.
Förstår inte varför hela Sverige ska kolla på OS-finalen i hockey när Sverige ändå inte spelar?
Jag är stolt svenne och sörjer istället! Nä, jag bryr mig faktiskt inte om hockey..
Ikväll är det sista kvällen som 16-åring, imorgon är det my big day!

NU; Mackor och sen sova!
Hörs imorgon ♥

Kommentarer
emelie säger:

sv: hehe min helg har varit riktigt bra. Din då? :)

2010-03-01 | 01:16:31
Bloggadress: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback