Sportlov eller plugglov?

Oseriös och fjolliga jag is back!
Igår var det nästan tönt-varning på mig men det är sådan jag är så man kan inte göra mycket åt det..
Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle!

Sovmorgon till halv tio idag eftersom min sånglektion inte började förrän klockan 11 :}
Hem en stund efter det innan jag cyklade och mötte Julia och vi cyklade mot vår sista lektion innan lovet.
Har haft sportlov i exakt två timmar nu eller rättare sagt; plugglov.
Känner på mig att jag kommer sitta sista dagen som vanligt med allt jag har att göra, men nej Ms. Madame det ska jag inte göra denna gången!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Madeleine kommer. Ikväll blir det mys med tjejerna fast lilla Fialotta kommer inte för hon är sjuk.
Krya på dig ♥



Kommentarer
kentah säger:

sv: Jaja, alla fjortis brats är väl lite små söta! haha :P desperat kan man verkligen säga, jaa nisse bättre kan du :D

2010-02-19 | 19:57:17
Bloggadress: http://livsmotiv.devote.se
♥ L A I L A ♥ säger:

så fin bild =)

2010-02-20 | 00:02:39
Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback