Svårt att börja

Det är alltid lika svårt att börja ett inlägg och att "döpa" inlägget. Tror jag ska börja med olika hälsningsfraser från och med nu!
Bästa vintervädret på länge. Solen har skinit hela dagen och det har faktiskt varit lite varmt. Våren komsi komsi!
Skoldagen har inte varit alls jobbig eftersom den bara har bestått av musik.
Kvällen blir mindre jobbig den också eftersom jag ska ligga i soffan. That's nice dude :}

Nu kommer snart mamma. Vi ska åka och köpa lite söta bebiskläder (min kusin och hans tjej har fått barn), så himla gulligt! Vill åka och träffa lilla Isabell.
Sen ska vi förhoppningsvis åka och köpa lite candy.
Se'ya later aligater..

P.s. Ser ut som jag har en lejonman på bilden.. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback