Sjuklingen back on track

Awesome och helt sick't att jag still alive!
Borde cyklat och slagit ihjäl mig för länge sen pga detta väder men jag har klarat mig!

Idag var sjuklingen back on track i skolan och det verkade som att endast jag var glad över det..
Mina kära vänner var trötta och väldigt lättretade vilket jag tog till vara på ;}
Har gått runt med ett gapflabb i hela facet idag i alla fall vilket jag tycker är ett stort plus!
Continue to keep the spirit up!
Imorgon är det sista skoldagen innan lovet och då är det bara sånglektion och musiklektion som står på schemat.
Iiiiibland gillar jag skolan!
På kvällen hoppas jag att det blir lite matlagning och mys tillsammans med flickorna, får se om sjuklingen Sofia blir av med febern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback