Kalas

Kvällen igår blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Det blev inget tjejmys utan det blev en freaky friday istället!
Några detaljer behöver vi inte gå in på..

Idag vaknade jag med ett mycket bättre humör än jag hade när jag somnade igår och det är bara positivt.
Har varit en riktig tråkig dag än så länge, gått runt och småplockat lite här hemma bara.
Sitter och lyssnar på chillmusik nu och väntar på att min man Tyson Beckford ska komma hem men jag lär få vänta länge :{
Tänkte tagit med honom till kusinens kalas och presentera honom för släkten men jag tror han är lite för blyg för det..
Som ni förstår ska jag på kalas idag. Kim fyller 19 så det blir att fira honom sen blir det nog lite Melodifestivals-tittande också.
Förhoppningsvis blir det inte bara tittande utan lyssnande också men den chansen är ganska liten eftersom det är min släkt jag pratar om.
Om man inte har huvudvärk innan så brukar man få det efter någon timma eller två, haha.
Men vad gör det? Jag tycker de är så underbara i alla fall ♥

Kommentarer
CHIRRE säger:

svar: varsågod:) min dag har också varit bra hittils:D

2010-02-20 | 15:24:02
Bloggadress: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback