Den där förbannade tummen

Det var verkligen utmattning igår. Jag var übertrött när jag kom hem och orkade inte göra mer än att göra mig sängfärdig och gå och lägga mig.
Idag vaknade jag desto piggare vid klockan elva och gjorde mig i ordning på snabba ryck.
Blev en tur till Kalmar med bror och Madeleine!
Duktig som jag är köpte jag ingenting utan jag sparar pengarna till i vår då jag laddar inför en rejäl shoppingrunda :}
Fick dock med mig en liten födelsedagspresent hem från bror och Madeleine.
Jag vet absolut inte vad det är, nanana.

Sitter här mätt och belåten nu (spyfärdig typ) och funderar på vad som händer ikväll?
Måste sätta mig med plugget, deprimerande verkligen men det behövs. Jag lovade mig själv att jag skulle vara klar innan helgen med det.
Vad är det för dag imorgon? Jo, fredag..
Det är den där förbannade tummen som sitter fast där bak! Help me someone?


Kommentarer
Linda säger:

aha okej, nu när du säger det, så samma här! Tack :) någon som påminer mig lite, haha.

2010-02-25 | 19:06:06
Bloggadress: http://lliindas.blogg.se/
linda säger:

nej inte dirket, men man måste ju ... :)

2010-02-25 | 19:07:44
Bloggadress: http://lliindas.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback