Äcklig snö

ÄNNU mer äcklig snö!!! Vad är det här? Det har kommit typ 3 dm till nu!!!
Jag vill ju ha sommar, kunna gå runt barbent och vara brun och fin. Åh...
Idag är jag väldigt negativ för jag anser att det inte finns något positivt med att sitta och plugga.
Har inte fått alls mycket gjort för fick panikattacker och shit förut och bara låg och storlipade. Känns som att det är lite för mycket just nu..

Ska snart åka på träning. Kanske hörs senare annars hörs vi imorgon!

Denna klädseln ska det vara. Inte 2 par strumpbyxor och tjocka tröjor..

Kommentarer
Carolina säger:

åh, vad känner igen mig. allting är bara för mycket just nu, och på allt det så ska det vara snöstorm också. hemskt!

2010-01-27 | 21:44:58
Bloggadress: http://cchytraeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback