Bedhead

Vaknade vid tio men ville verkligen inte gå upp, det var svinkallt i rummet.
Jag kunde knappt sticka ut tårna från täcket.. Tyvärr blev jag inte väckt av en liten schimpansunge utan det var mitt alarm som ringde.
Daddy kom hem och lagade mat förut och efter det tog jag en liten eftermiddagslur, som man alltid gjorde på dagis.
Nu måste jag börja göra mig i ordning, kan ju inte gå runt med bedhead hela dagen! Klä på mig lite rediga kläder och sminka mig och sånt trams måste jag också göra.
Ska träffa Julia, Tobias och Rasmus vid halv fem. Sen ikväll sticker vi till ishallen och kollar fotboll? Passar inte riktigt in men så är det. Nybro Open spelas!

Hörs senare maybe :)


Har ni någon gång tänkt på hur fula tår är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback