Björn Rosenström och massa kläder

Blev det något pluggande? Svaret är ganska enkelt.. Nej.
Imorgon MÅSTE jag ta tag i det annars kommer jag stressa ihjäl mig i slutet.
Istället för att sitta med tråkiga läxor så har jag dunkat Björn Rosenström ur mina högtalare och verkligen fått in sommarkänslan. Vill inte titta ut genom fönstret nu!
Med den mannen i högtalarna har jag kollat runt på internet och befunnit mig i mitt drömland; bland massa kläder.
Alltså har jag suttit framför datorn hela dagen (usch) så nu är mina ögon fyrkantiga därför säger jag godnatt.
Slänger upp bilder på det jag har suttit och pysslat med idag här nedanför.
Godnatt ♥

1

2

3

4

5

6

Kommentarer
Maria ♥ säger:

Gillar din header, jättefin! :)

2010-01-19 | 22:05:38
Bloggadress: http://mmiaas.blogg.se/
Madeleine säger:

Allt var galet snyggt jessie :O

2010-01-20 | 15:48:24
Bloggadress: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback