"Down-Jessica" ska inte bli spanjorska

Kan börja med att säga att mitt humör är inte det bästa just nu så det blir nog inte något vidare roligt inlägg.
Ska dock försöka vara så positiv som möjligt som en "down-Jessica" kan vara..
Down-Jessica, hur lät det då? Allt utom normalt!

Skoldagen idag började inte så bra då vi fick reda på hur spanskaprovet hade gått. 30 poäng var godkänt och jag hade 18 poäng, bra jobbat snille!
Känner att jag inte är en hejare på spanska, har inte blivit godkänd på ett enda prov (hoppas inte mamma läser detta..).
Spanien är ett land jag inte ska flytta till då, kan stryka det från min lista. "Down-Jessica" ska alltså inte bli spanjorska! Inte för att jag har någon lista men i alla fall.
Ajaaaaaaaa..
Fortsättningen av dagen var faktiskt väldigt bra, jag och Julia var båda hur trötta som helst vilket alltid resulterar i att vi blir gaaaaaanska skrattiga och tramsiga av oss.
Slutade vid 14.20 och det var dags att cykla hem i det här pissiga vintervädret!!
Skulle åkt och tränat på Friskis tillsammans med Maja, Sofia och Amanda ikväll egentligen men humöret är som sagt inte på topp och jag orkade inte.
Blir därför en hemmakväll. Känns som att jag lyckades ganska bra med det positiva?

Nu ska jag äta gröt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback