Full fart!

Kände att det inte var någon idé att skriva igår när jag kom hem eftersom jag ändå bara skulle skrivit "godnatt".
Skoldagen idag har varit väldigt bra bortsett från spanskaprovet och att jag gått runt med huvudvärk. Jag har skrattat så jag hållt på att kvävas!
Jag och Julia stack hem till Sofia på lunchen och åt och fikade eftersom vi hade 2 timmars rast.
Sen begav vi oss tillbaka till skolan i snöovädret.
Efter skolan stack jag, Julia och Sebbe och köpte hårfärg och sen stack vi he till Sebbe och gjorde blonda slingor på honom.
Det blev skitsnyggt!
Nu ska jag sticka till Jessica sen drar vi på innebandy :) "FULL FART" som Björn Gustafsson säger i "Benjamin".
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback