Helgen

Jag har inte haft så kul på länge som jag hade igår. Det blev verkligen riktigt lyckat!
Bra musik, mycket folk, glada och roliga människor. Det var verkligen superkul!
Däremot var det mindre kul att gå upp vid nio idag för att sen sitta i en bil i två timmar och sen spela match mot Westervik, serieledarna.
Riktigt bra var vi, troligtvis den bästa matchen vi gjort än så länge under säsongen. Tyvärr fick vi inte in bollen så matchen slutade med en förlust..
Vi tröståt med pizza efter innan vi begav oss hemåt igen.
Ligger i sängen nu och tänkte sova, känner att jag behöver det.
Imorgon är det skola igen vilket jag inte hurrar för.. Går till klockan fem också, kanon!
Helgerna går alltid för fort, särskilt denna helgen. Det har varit den bästa helgen på länge.

Imorgon är det 1;a februari och bara en månad kvar tills jag fyller år. 17, ett onödigt mellanår enligt mig..
Aja, godnatt :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback