Hemsk natt

Ligger uppe i soffan nu och här har jag legat sen klockan fem i morse.
Kom hem från Sofia vid halv ett efter en jätterolig kväll, förutom att jag och Sofia förlorade snöbollskriget gaaanska stort. Jag kunde nästan krama ut vatten från mina strumpbyxor.
När jag kom hem och gick och lade mig började jag må skitilla och gick till toan för jag kände att jag skulle spy när som helst. Blev väldigt trött av att sitta där så jag gick och lade mig igen vid tre.
Vaknade vid halv fem igen av att spyan typ satt uppe i halsen (mysigt att veta).
Då gick jag upp på toan och bara väntade på att jag skulle spy dock gjorde jag inte det så jag gick och lade mig i soffan.

Nu vet ni nästan alla detaljer om min hemska natt men som tur är mår jag bättre nu.
Idag väntar hemmamatch och det är endast vinst som gäller annars kan jag ju alltid spy på dem lite!
NU; Dags att städa rummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback