Ny istid

Känner att jag har varit väldigt kreativ idag, verkligen gjort det jag skulle.. Jag har i alla fall skrivit en liten berättelse och sen har jag roat mig själv lite genom olika skämt.

Jag tror Sverige är på väg in i en ny istid för jisses vad kallt det är ute!! Därför ska jag lägga mig under ett varmt täcke nu och inte vakna förrän alarmet ringer imorgon.
S-m-a-r-t!
Tror inte jag kommer vara så stel som en zombie imorgon för snälla pappa masserade mig förut, däremot kommer jag vara lika trött.
Dagen börjar med ett idrottspass vilket kanske inte riktigt är det roligaste och skönaste.
Nu snackar jag bara en massa skit som ingen bryr sig om.
Godnatt ♥ Puss och kram & nyp i stjärten (som morfar alltid säger).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback