Ny månad, nytt år

1 Januari 2010
Vad lustigt det känns att skriva 2010, det ser helt fel ut?

Hoppas ni alla hade en bra nyårskväll/natt!
Min kväll började hemma hos Sofia tillsammans med Julia och Madeleine. Vi lagade mat och hade det allmänt trevligt innan vi gick ut i kylan och vandrade mot Olivia.
Där blev det riktiga festligheter och jag hade det riktigt kul, förutom att mitt armband gick i tusen delar och mina strumpbyxor gick sönder.
Jag fastnade i en vägg... Så kan det gå, jag var lika glad efter en stund sen igen!
Strax efter elva började vi gå ner mot stan och där blev jag fast enda till halv två då Linn och jag gick hem.
Kan säga att det var inte allt för skönt att stå där ute i över 20 minusgrader.
Gick och lade mig med mjukisbyxor, strumpor och munktröja men frös ändå..

Idag vaknade jag alldeles för tidigt tycker jag.. Denna dag är inte något att se fram emot.
Om en timma ska jag bege mig till Willys för att inventera med innebandyn. Kunde inte året börja LITE bättre?

Den färdiga nyårsoutfiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback