Uppdatering från sängen

När jag vaknade vid ett idag så var jag hur trött som helst och jag har varit lika trött hela dagen.
I vanliga fall brukar jag prata stup i kvarten (fråga mina vänner de vet) men idag har jag suttit nere på mitt rum i princip hela dagen och inte sagt ett ljud.
Snacka om att jag ska ge mina klasskompisar skavsår i öronen imorgon..

Matchen igår vill jag inte ens prata om för jag blir bara sur när jag tänker på den..
Kvällen räddades som tur var utav min knasiga släkt och det blev en sjudundrande kväll/natt!
Idag skulle det blivit en riktig pluggdag men jag lyckades inte få tummen ur röven idag heller. Det enda jag gjorde var att göra klart spelkorten till medeltidsspelet som vi hållt på med i skolan.
Duktigt Jessica!
Nu ligger jag i sängen och här skulle jag vilja ligga i några månader framöver. Är så trött på skitvädret nu och allra helst skolan!
Tänk vad lättsamt livet hade varit utan en massa prov och läxor?

Näheni, nu ska positiva jag sova. Godnatt med er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback