B-b-b-oring

Pringleschipsen är slut och min mage är full. Äntligen är historiaprovet avklarat vilket har varit anledningen till att jag inte skrivit.
Har verkligen ingenting att bjuda på idag, inga bilder och inget roligt heller.
Vad ska jag skriva? Vad vill jag skriva? Vad vill jag visa?
This sucks just nu för jag vet inte vad jag ska skriva om längre, jag är för upptagen med skolan hela tiden.
Mitt liv är en stresszon just nu p.g.a allt plugg hela tiden, känner att jag inte har tid med någonting annat.

B-b-b-oring.
Jag vill ha sommarlov, pluggfritt, pengar, kläder!

Kommentarer
sara säger:

jääähvligt het header asså! :O



TRÖTT PÅ DET BLONDA BLOGGIDEALET? SUGEN PÅ NÅGONTING FRÄSIGARE? KOLLA IN MIN BLOGG, LIFE OF AN REDHEAD, 20 årig tjej som brinner för ROCK / TRASH MODE, BRA MUSIK och andra galenheter! Följ gärna via bloglovin, så följer jag gärna er! Ta er en titt på:



http://mehners.blogg.se



PUSS

2010-03-18 | 18:23:22
Bloggadress: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback