Crazy day!

Snacka om crazy day! Jag har varit övertrött och betett mig som en treåring nästan. Hur tramsig som helst..
Plus att jag typ har svettats i skolan, har varit hur varmt som helst. VÅREN ÄR PÅ VÄG PEOPLE!
Finns inte så mycket att säga om skoldagen, alla ser ändå likadana ut..

Nu ska jag sätta mig och plugga naturkunskap. Skittråkigt men det måste göras.
Åker sen ner och kollar på träningen och köper fika tills imorgon. Ska till Hestra med skolan.
Ska för första gången i mitt liv åka snowboard. Jag, Julia och Sofia kommer nog ligga ner i backen och inte kunna komma upp..
Jag är glad så länge jag kommer hem hel i alla fall :} Jag tänker inte lämna någon del utav mig kvar där i skidbacken..

Nu ---> Naturkunskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback