Lustig morgon

Vaknade vid halv nio av att dörrklockan ringde. Pappa gick och öppnade och jag hörde att någon mumlade och nästan skrek. Jag blev skiträdd och vågade inte gå ur sängen. Efter någon minut uppfattade jag att det var en gammal gubbe som stod uppe. Han hade gått vilse och trodde han bodde här fast han bor på ålderdomshemmet här bredvid.
Jag tyckte så synd om honom för han ville inte gå ut igen för han var rädd :{
Pappa och mamma försökte få honom att följa med de tillbaka till hemmet men han vägrade. Han blev istället förbannat på pappa och tog skohornet och slog honom (haha). Till slut fick mamma springa iväg och hämta personalen så de fick komma och hämta honom.

Snacka om lustig morgon.. Men upp kom jag!
Nu ska jag ta min bumbiröv och göra lite nytta. Idag SKA jag få något gjort!

Kommentarer
awwiee säger:

vilket år är du född sötnos? hoppas du haft en bra helg kram

2010-03-07 | 10:48:21
Bloggadress: http://duhittahit.blogg.se/
simone säger:

sv: Tack så hemskt mycket hjärtat! :)

2010-03-07 | 14:16:57
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback