Underbara sysslingar

Vilka underbara sysslingar jag har! Jag hade så kul men redan vid klockan åtta ville jag gå och sova, haha :}
Satt och kollade på tecknade Karlsson på taket och på Pingu tillsammans med de små. Jag saknar faktiskt den tiden då man gick på dagis och allt, det var så mysigt!
Att äta kvällsmat och sen gå och lägga sig runt sex, åh :}

Kom i säng väldigt sent så idag när mamma och pappa hämtade mig var jag supertrött. Vi var hemma runt två-tiden och då gick jag och lade mig och "vilade".. Pappa väckte mig vid sex.
Sen dess har jag legat framför tv;n hela tiden. Nu har jag duschat och ska snart sova.
Imorgon är det en ny skoldag och denna veckan kommer det bli ganska mycket plugg.
Ha det så bra, godnatt ♥


Kommentarer
alexandra ' säger:

sv: Jo bara fint! =)

2010-03-15 | 15:11:00
Bloggadress: http://igotmyownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback