Ni frågade - jag svarar!

Hur luktar äggröra?
- För er som inte förstår så är det min kära vän Emma och jag som gjorde geggamoja med ägg, jord, havre och annat shit när vi var små och om jag svara på hur det luktade så luktade det som ett stjärthål fast 15 gånger värre!

Är du kär just nu?
- Jag börjar bli det, gott folk!

Vad är ditt pinsammaste minne?
- Hur fasiken ska man komma ihåg det? Oj.. Jag vet faktiskt inte för det finns nog en hel del i den kategorin?

Har du varit utomlands?
- Ha-ha Julia, humorn är hög! JA det har jag, Polen, Tyskland och Danmark är de bästa ställena man kan vara på.. Drömställen!

Har du haft sex?
- Förvånande att denna frågan kom.. (eller inte). Varför det är så intressant att veta förstår jag inte men ja, det har jag.

Varför är din vän Madeleine Mellström så bäst?
- Det finns ju många svar på den frågan men om jag skulle säga det som var bäst så är det ju självklart för att hon umgås med en riktig gangster som jag!



Ska du på Emmabodafestivalen?
- Det tror jag inte men den saken kan säkert ändras!

Hur många seriösa förhållande har du haft?
- Varför ska man vara seriös? Det roliga är ju att leka lite? Nej skämt å sido, jag har haft ett seriöst!

Vad vill du helst jobba med i framtiden?
- Helt ärligt så har jag inte en aning. Har dock lite funderingar på socionom eller ambulansförare.

Vad är det mest sjuka/pinsamma du har gjort i ditt liv?
- Det mest sjuka jag har gjort i mitt liv var när jag gick på förskolan, jag var sex år. Det var en kille och jag som var uppe i skogen. Jag hittade en plastmugg, en sådan man lekte med i sandlådan och jag sa "kissa här". Han gjorde det.. Sen sa jag "drick det". Han gjorde det..

Varför började du blogga?
- Jag började för snart 2 år sedan och då var det mest för att skriva av sig en massa, problem och tankar. Jag använde det som en dagbok kan man säga men nu har bloggfebern smittat av sig på mig och jag är snart Brunettjessan!

Hur ser ditt liv ut om tio år?
- Bor i en villa med min man, mina två barn och min hund. Skivkontrakt och ett bra jobb! Innan detta är vägen lång och jag har rest runt i världen och levt livet!

Vilka framtidsplaner har du? Vilka drömmar?
- Min allra största dröm är att bli sångerska. Jag vill ha familj, ett bra jobb och ha musiken med mig hela tiden!

Favoritoutfit?
- Har ingen speciell så, gillar dock när det är lite speciellt och ganska mycket saker/mönster eller annat. Jag är ingen t-shirt och jeans-typ.

Sjunga eller spela gitarr?
- Jag spelar ju alltid gitarr när jag sjunger men drömmen är att ha ett band bakom sig som spelar och sen stå och sjunga, så det blir nog sjunga där!



Vem är du som person?
- Jag är nog en väldigt sprallig, glad och högljudd tjej som står med båda fötterna på jorden. Jag gillar att vara i centrum och bryr mig inte vad andra tycker. Vill ofta att allt ska bli som jag vill och att det ska göras på mitt sätt. Jag är väldigt hjälpsam och social och jag kan vara väldigt oseriös men också väldigt seriös!

Berätta om ett minne för livet
- Det är helt klart Lucia 2009. När jag blev vald till Lucia och när alla vi, jag och tärnorna var ute och lussade. Hela den resan var otrolig!



Skriv det bästa och det sämsta med dig själv!
- Det är inte lätt.. Om vi börjar med det sämsta så tar vi det bästa sen så jag inte trycker ner mig själv.. Det sämsta är nog att jag ofta vill vara i centrum och det kan leda till att folk antingen tröttnar på mig eller att jag inte ger space till andra. Det bästa med mig själv är att jag står med både fötter och händer på jorden och kan ta det mesta med en klackspark!

Jag har alltid undrat, varför blev du så himla på att på mig på skolavslutningen? Du ska kunna behärska dig kvinna.
- Jadu Mr. Lovemaster Sebastian, jag kände väl att efter dina misslyckade kärleksförklaringar till Linn och Sofia den kvällen så behövde du en riktig kvinna som fick dig på andra tankar. Sen enligt mig var det ju inte riktigt jag som skulle behärskat mig utan jag ser det ju mer som att det var du..

3 favoritbloggar?
- Victoria Törnegren, Angelica Blick och Esmeralda Nilsdotter är tre utav alla de bloggar jag följer, har även fler favoriter!

Favoritmat?
- Som mina vänner vet älskar jag mat! Min favoritmat är grillat helt klart, eller tacos.

Favoritshampoo och balsam?
- Jag tar det som finns i duschen!

Hur lång är du?
- Sist jag mätte mig var jag nog 1.67

Hur ska din drömman se ut?
- Lång, muskulös och stilig! Får gärna vara en surfingkille från Miami, eller kanske en cowboy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback