Ni frågade, jag svarade



Vad är din högsta önskan?
Förut var min högsta önskan att åka utomlands men den är ju redan uppfylld. Så nu är det att få en hund och bosätta mig i en storstad och ha sångkarriär.

Hur kan du ha en så stencool brorsa?
Måste ju ligga i generna helt enkelt!

Vilka är dina absolut bästa kompisar?
När man var liten hade man bara en bästa kompis men nu är jag omringad av dem. Mina bästa kompisar vet själva vilka de är!

Har du varit olyckligt kär någon gång?
Det har alla, så ja.

Vad föredrar du, singellivet eller upptagen?
Visst är singellivet kul men man strävar alltid efter ett förhållande så där svarar jag "upptagen".

Varför gjorde du och din kille slut?
Jag tappade känslorna, det skulle inte vara vi helt enkelt.

Vad vill du göra när du fyllt 18?
Bartenderutbildning utomlands, tatuera mig, jobba och leva galet osv!

Vad skulle du göra för pengarna om du vann 1 miljon?
Jag skulle boka en utlandsresa, köpa en helt ny garderob, skänka till rädda barnen eller någon annan organisation.


Kommentarer
Madeleine säger:

Vad vill du göra när du fyllt 18?

Bartenderutbildning utomlands, tatuera mig, jobba och leva galet osv!



Jessica.. Jag tror vi kommer få hålla i dig så du inte blir totaaaalt galen!!

2010-11-13 | 15:48:25
Bloggadress: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback