121112 PEPTALK

Godkväll alla mina tre läsare! Eller nä. Godkväll alla mina kära läsare!
 
Ikväll skulle jag kunna bjuda er på ett inlägg om träning, kost, inredning, mode, musik.
MEN, istället tänker jag vara ärlig.
10 dagar sen operationen och värken börjar avta lite smått, däremot står jag bokstavligt talat bara på ett ben just för tillfället eftersom det andra har fastnat i ungefär 90graders vinkel.
Kör intervaller med sömn om nätterna och byter sida från vänster till höger som tar ca. 5 minuter (jag älskar att sova på mage). Har idag kollat klart på säsong 1 av Glee och tänkte börja på säsong 2 imorgon.
Nu har jag tränat lite böj-och-streck med mitt ben som nu har svullnat lite extra kvällen till ära. 
 
Imorgon gör jag nog samma som idag och jag gör nog samma om några dagar igen.
Jag ska hålla er uppdaterade, eller åtminstone försöka!
 
XOXO hemifrån soffan från mig och mitt kära knä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback