120924

 
Släpp allt å känn hur vi lättar, finns inget som kan fucka det jag känner just nu
För ikväll så är vi hjältar, staden är vår, vi gör saker som man inte får
Tillsammans kan vi gå mot rött
 
Det finns de människor som man växt upp med genom livet och som alltid kommer ha en speciell plats
Sen finns det de människor som man under sin livstid träffar och som man bara vet kommer finnas där för alltid
Det är just det ni kommer att göra
Okända människor som från en början knappt gav en blick eller sa ett ord till varandra förrän efter 2 år
Tystnaden förändrades till att prata och träffas nästintill 24/7
Jag vet, med handen på mitt hjärta som att jag svär en ed, att vi alltid kommer höra ihop
Jag vet att ord egentligen är onödiga när det gäller oss, åtminstone när det handlar om "sånt här"
Genom ett hånord till någon utav oss så att alla brister i gapskratt
En klapp på huvudet eller en blick
Eller bara en kommentar om helt fel sak som gör att man blir "trög-stämplad"
Det är så vi vet, att vi helt enkelt är bästa vänner och att vi alltid finns för varandra
Oavsett vart vi är, hur många mil det än är mellan oss så kommer vi att finnas där
Ni gör mig stark! 
Mina, världens bästa vänner, ni är helt fantastiska
Jag kommer sakna er varje dag tills vi ses igen och jag längtar tills vi är tillsammans igen
Jag behöver inte säga mer för ni vet, så är det bara ♥

Kommentarer
Linnea och Jenny säger:

åååh du är världens finaste!! Som du säger, ord behövs egentligen inte ens för känslan finns där. Bästa vänner för alltid(!!!) och inte ens en flytt till andra sidan jordklotet skulle kunna ändra det. Saknar ihjäl oss och längtar efter ditt besök, pussssss vår fina <3 <3

2012-09-24 | 22:22:07
Bloggadress: http://linneajenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback